divendres, 23 de desembre del 2011

Última dia Territori/Identitat

El  dimarts 20 de desembre de 2011 va ser l'últim dia de les exposicions sobre el treball de Territori i identitat.

Sincerament van estar força bé, la primera la van exposar la Irene i la Clara que tractava sobre les Illes Balears, em va agradar molt que ho exposessin com si fos un conte. Vaig estar entretinguda i amb l'orella posada durant tota la exposició. Una altra que m'agradaria destacar va ser la de la Maria Uroz, la Alba Minet i la Neu López ja que ens anaven exposant a través de preguntes a fi de captar atenció. Hi van haver d'altres com la de la Alba i la Aida que tractaven del Nadal, o la de la Anna Mateu, la Helena Guirau i en Raul Sánchez que si no m'equivocu van èsser els únics que van incorporar audio.
En definitiva totes van estar molt treballades!!

Ara que ja s'han acabat cal dir que he après tant del meu treball com també dels altres. Així doncs:
 - És essencial portar-ho ben preparat,
 - Mostrar una actitud segura
 - Evitar memoritzar, que surti del cor
 - Com també que ens hem d'assegurar que si introduïm un video... en el Power Point revisar que es vegi i  portar-ho sempre en un pen per si les mosques
  - També és fonamental un to de veu correcta, per tal que el públic ni s'avurreixi ni tampoc l'extrem que  molesti, el just per captivar als oients.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada